Pysähtyminen 92: Käsin

Tänään pysähtyminen tulee taas luovemmalla otteella – avainsanoja ja mind mappia.  

Kohokohtia:

  • Sokerilakko, hahhah mikä sokerilakko
  • Keho sanoo vastaan -> osasin välillä kuunnella

Viime viikolla toivoin mukavuutta. Ihan kauheasti en nähnyt sen mukavuuden eteen vaivaa, sitten kuitenkaan. 

Tai ehkä ihan perusjuttuja: kun oot 10 tuntia töissä, ota fiksu lounas mukaan. (Check!) Kun pitkän viikon jälkeen saat kutsun messuille, jätä väliin, vaikka seura olisi kuinka laadukasta. (Check!) Kun on migreeni, ota lääke heti kun huomaat ensimmäiset merkit, ei se ilman pääkipua ohi mene kuitenkaan. (Check!) Ja kun on raskas viikko, niin jousta sitten vaikka sokerin kanssa, niin säästyy tahdonvoimaa edes vähän. (Check!)
Ei se nyt niin penkin alle mennytkään se mukavuus-teema. 

Mitä kohti?

Nyt kun olis fiksu, niin priorisoisi kehon tarpeita aika isolla kädellä. Liikettä, lepoa, vettä, fiksua ruokaa, mukavuutta. 

Ja mähän siis olen fiksu. Niin mikä siinä muka on niin vaikeaa?

Miltä sun pysähtyminen näyttäisi?

Haluaisitko enemmän kärsivällisyyttä aamuihisi?
Ilmaiseen Kärsivällisempi aamu -minikurssiin kuuluu 18-sivuinen työkirja ja parin viikon verran sähköposteja, joiden myötä harjoittelet tekemään aamuistasi lempeämpiä, kärsivällisempiä ja mukavampia. Samalla liityt yli tuhannen vanhemmuuden supersankarin seuraan Lupa olla minä -kirjeen tilaajaksi ja saat viikoittain sähköpostiisi inspiraatiota ja vinkkejä itsestä huolehtimiseen, kärsivällisyyteen ja riittävän hyvään vanhemmuuteen. Tervetuloa mukaan. <3